اجتماعی - خاطره

گذری بر مسائل روز جامعه اعم از فقر، بی کاری، بیماری، ازدواج، اعتیاد، کودک آزاری و ... با مدیریت خانم بشیری

اجتماعی - خاطره

گذری بر مسائل روز جامعه اعم از فقر، بی کاری، بیماری، ازدواج، اعتیاد، کودک آزاری و ... با مدیریت خانم بشیری

راه کارهایی مؤثر برای از بین بردن برآمدگی شکم

Image result for ‫صاف کردن شکم های برآمده‬‎

 

اگر دارای شکمی گرد و برآمده هستید و می خواهید آن را کوچک کنید توصیه می نماییم از برخی روش های مؤثر در این زمینه کمک بگیرید. بررسی‌ها در این زمینه نشان داده که می توان با انجام سه راه کار خانگی و اثر بخش، برجستگی و گردی شکم را درمان کرد. این موضوع یکی از بزرگترین مشکلات افراد به خصوص برای زنان است که علاوه بر کاهش زیبایی اندام، سبب پایین آمدن اعتماد به نفس می‌شود. تجربه و آزمایش‌های بسیاری نشان می دهد که استفاده از داروهای لاغری و عمل‌های جراحی متعدد به علت اثرات جانبی فراوان نمیتواند راه حل مناسبی باشد. بر اساس تحقیقات جدید، با انجام سه ترفند معجزه‌ آسا می‌ توان در کوتاهترین زمان به مؤثرترین شکل نفخ شکم را برطرف و آن را تخت و زیبا کرد .

١ .آدامس نجوید.

بسیاری افراد بر این باورند که آدامس جویدن می‌ تواند با افزایش متابولیسم سبب لاغری و کاهش وزن شود. در حالی که بر اثر جویدن ِ آدامس، هوای بیش تری وارد سیستم گوارشی شده و سبب نفخ می‌ گردد به طوری که شکم تان مانند توپ باد می‌کند. برخی بررسی های جدید نشان داده که بر خلاف باور عموم، آدامس‌های بدون شکر بیش تر سبب نفخ و باد کردن شکم میشود.

۲. دور سدیم خط قرمز بکشید.

سعی کنید کم تر از غذاهای نمکی و حاوی سدیم استفاده نمایید. مصرف غذاهای آماده، اسنک‌ها و فست فودها را کاهش دهید. هم چنین مواد افزودنی ِ بیش تر محصولات حاوی سدیم می باشد. از این پس به برچسب محتویات مواد غذایی بیش تر دقت کنید. نمک از جمله مواد غذایی است که سبب نفخ و بزرگی ِ شکم تان می شود.

٣. بیش تر آب بنوشید.

در اکثر موارد به علت وجود برخی مواد و مایعات نفخآور، شکم برجسته و گرد می‌ گردد. نوشیدن آب به مقدار کافی از نفخ جلوگیری می‌کند و سموم و چربی‌های بدن را از طریق ادرار و تعرق دفع میکند. فراموش نکنید نوشیدن بیش از حد آب میتواند به اندازه کم آب نوشیدن خطرناک باشد. نوشیدن ٨ لیوان آب متوسط میتواند مفید و مؤثر باشد.

 

 

منابع این نوشتار محفوظ است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.