اجتماعی - خاطره

گذری بر مسائل روز جامعه اعم از فقر، بی کاری، بیماری، ازدواج، اعتیاد، کودک آزاری و ... با مدیریت خانم بشیری

اجتماعی - خاطره

گذری بر مسائل روز جامعه اعم از فقر، بی کاری، بیماری، ازدواج، اعتیاد، کودک آزاری و ... با مدیریت خانم بشیری

از حرف اول نام دیگران پی به شخصیت آن ها ببرید!


این مطلب ترجمه یک مقاله عربی بوده و متأسفانه حروف پ، ژ، گ و چ رو ندارد.  

الف) خوش رفتار و در باطن میانه رو و ملاحظه کار و خون گرم می باشد. با همه کس زود دوست می شود. پیراهن سیاه برای او نا مبارک است. هر چه را طلب کند زود بیابد. بیماری او همیشه در باد قولنج گردن و پهلو می افتد .

ب) زیبا، با محبت، رفیق باز، مغرور، قدر مال دنیا را ندارد و جیب او همیشه خالی است. 

ت) خوش چهره، خوش اخلاق و کم خواب می باشد. هرگاه مرتکب گناه می شود سریع توبه می کند. اگر دل کسی را به درد آورد در پی دل جویی از او بر می آید. همیشه هم احساس تنهایی می کند.

ث) خوش اخلاق، عاقل، ثابت قدم، پر اراده و در هر کاری گیرا می باشد. پیشانی او بلند است و هرگز محتاج کسی دیگر نخواهد شد.

ح) خوش اخلاق و با محبت و از نظر صورت، سیاه چهره و قوی استخون یا سفید پوست و بزرگ اندام است. بیماری درد شکم هر چند وقت یک بار به سراغ او می آید به گونه ای که همیشه از درد شکم رنج می برد.

ج) خوش اخلاق، حق گو، کینه ای می باشد. حرف را در دل نگه می دارد و اغلب در بحث و جدل و جنگ به پیروزی می رسد.

خ) زیبا با چشمانی درشت، با محبت، تنبل و مقرراتی است. مادام به دنبال راهی برای زیاد شدن رزقش می گردد. او در کارهایش باید تنبلی را بگذارد تا در زندگی موفق و پیروز شود.

د) پر فکر، بشاش، زیبا چهره و جنگجو می باشد. قدر مال دنیا را نمی داند و همیشه در حال ول خرجی است.

ز) با محبت، خون گرم و در هر کاری مقرراتی است. گاه از بیماری در ناحیه سر و زانو در عذاب می افتد و نسبت به زندگی دل سرد می شود.

س) پر استعداد، با سلیقه و بسیار مغرور است. همیشه بهترین اجناس را انتخاب می کند. هر کاری را که دوست داشت انجام می دهد. با اطرافیان خود در نزاع و لج بازی به سر می برد. در نظر دیگران پر هیبت می آید.

ش) مشفق و مهربان، جنگ جو و عصبانی، خون گرم، بسیار لج باز و تلخ زبان است. اگر زبان خود را نگاه دارد از بلا محفوظ می ماند.

ص) نترس، با محبت و همیشه در حال ترقی و تفکر است. حرف شنو و دهن بین می باشد و حرف هر شخصی را که با او در میان می گذارد سریع باور می کند.

ض) خوش اخلاق، زیرک و دانا، کینه توز، در کارها بسیار دقیق و فردی زرنگ است. نگرانی خود را در ظاهر بروز نمی دهد. کمان ابرو دارد. هرگز یاد خدا را فراموش نمی کند.

ط) پاک، خوش اخلاق، خوش گذران، خون گرم و پیراهن سیاه بر او خوش یمن است.

ظ) ظاهر و باطنش یکی می باشد. خشک و مقرراتی است. اطرافیان پشت سر او بدگویی می کنند. در اعضای بدن خالی دارد که نشان از اقبال او دارد.

ع) بلند مرتبه و پرگذشت، خوش اخلاق، بخشنده، مقرراتی، متعصب و خشک می باشد. او هرگز قدر مال دنیا را نمی داند و به همین دلیل در اول زندگی رنج بسیاری می کشد.

غ) با گذشت، خشک و مقرراتی، نا امید و دوست دار زندگی با صلح و صداقت است. گاه در فکر فرو می رود و به گذشته و آینده خود می اندیشد.

ف) آتش مزاج و تند خو، زیبا چهره، جنگ جو، خون گرم و نترس است. هرچند وقت یک بار مریض می شود. در زندگی چند بار شکست می خورد ولی در آینده به مقام و منزلت خوبی دست می یابد.

ق) زیبا، خوش گذران، توانا، زیرک و دانا می باشد. در هر کاری نقشه ی بسیار می کشد و موفق می شود. قدر مال دنیا را نداند و گاه گاهی با ملایمت و یا خصومت برخورد می کند.

ک) خوش اخلاق، زیرک، دانا، خشک و مقرراتی، قادر، تلخ زبان و همیشه در حال ترقی و فعالیت است. با یک کلمه حرف، دیگران را می رنجاند.

ل) زیبا چهره، خوش اخلاق و یک دانه است. همیشه جدایی اختیار می کند و غرور خاصی دارد. قدر مال دنیا را هم نمی داند.

م) خوش چهره با چشمانی درشت، با محبت، خون گرم، نترس و گاه تنبل می باشد. همیشه اطرافیان پشت سرش بدگویی و در روبه رو از او تعریف می کنند. در تمام کارهای خود تقاضای کمک می نماید.

ن) خوش اخلاق، کینه توز، دم دمی مزاج، گاهی اوقات بسیار خوب و گاهی اوقات مقرراتی و خشک است. هم چون یک قاضی، در برابر حقوق خود و دیگران به میزان برخورد می کند.

و) به دیگران کمک می کند. گاهی اوقات مغرور می شود. پشت سرش بدگویی می کنند.

هـ) زیبا چهره، تند خو، آتشی مزاج و گرم مزاج می باشد. همیشه اطرافیان را امر و نهی می نماید.

ی) پر فکر، زیبا، دم دمی مزاج، چهارشانه، گاهی بسیار خوب و گاهی خشک و مقرراتی است. با هر کس درافتد بر او غالب می گردد. گاه گاهی هم از مریضی شکم رنج می برد.



منابع این نوشتار محفوظ است.

نظرات 1 + ارسال نظر
سنگ آنتیک دوشنبه 16 بهمن 1396 ساعت 10:05 http://www.nanosil.co

سلام وبلاگ خوبی دارید بهتون تبریک میگم به سایت ما هم سر بزنید خوشحال میشیم ممنونم ازتون دوست عزیز

با سلام و ادب ببخشید که این قدر دیر جواب شما رادادم بنده نیز ازشما به خاطر این که به ما سر زدید وافتخار آشنایی پدا کردم ممنون و متشکرم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.